Van Fries tot Mongool... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu Van Fries tot Mongool... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu

Van Fries tot Mongool...

Door: Aly Loes Vellema

Blijf op de hoogte en volg Aly Loes

01 November 2010 | Zweden, Stockholm

Hallo hallo,

Vanuit Stockholm kan ik jullie laten weten dat het nu definitief is dat ik voor VSO zal afreizen naar Mongolie.

VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie die door duurzame kennisuitwisseling werkt aan een rechtvaardiger wereld zonder armoede. Op aanvraag van lokale organisaties in Afrika en Azië zenden wij vakdeskundigen uit die hun kennis en ervaring daar delen. Lokale organisaties kunnen daardoor hun werk effectiever doen.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in dit steppeland.
Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan zullen beleven als ik!


Veel plezier,

Aly Loes







  • 01 November 2010 - 20:54

    Anne:

    Ik wacht in spanning af

  • 06 November 2010 - 17:50

    Eveline:

    Natuurlijk ga ik je volgen!! En.. wie weet zelfs opzoeken :-)
    x

  • 15 November 2010 - 23:53

    PH V:

    Ola zus!

    Wat super goed dat je dit gaat doen! Ontzettend spannend maar ook leuk :) gelukkig kan ik je nog even zien in januari!!!

    Dikke X

  • 19 November 2010 - 13:53

    Ton:

    Zit je nog steeds in Zweden? Hoe lang nog? x

  • 11 Januari 2011 - 06:54

    Vera Besseling:

    wij wensen je heel veel plezier en succes in mongolie kus van ons

  • 11 Januari 2011 - 10:15

    Jasper:

    Hey Poes!
    Erg stoer! Leuk om zo op de hoogte te blijven, ga je zeker volgen. Geniet ervan daar!

    Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aly Loes

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 52049

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 September 2014

Mongolia: The sequel

10 Februari 2011 - 30 November -0001

Steppeland Mongolië

Landen bezocht: