Vertrek: 10 februari 2011 - Reisverslag uit Surhuisterveen, Nederland van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu Vertrek: 10 februari 2011 - Reisverslag uit Surhuisterveen, Nederland van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu

Vertrek: 10 februari 2011

Door: Aly Loes Vellema

Blijf op de hoogte en volg Aly Loes

11 Januari 2011 | Nederland, Surhuisterveen

I'm leaving on a jet plane.
Don't know when I'll be
back again...


Hallo iedereen,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik m'n laatste berichtje op deze site geplaatst heb. In de tussentijd is er vanalles gebeurd, maar sinds vandaag is ook eindelijk mijn definitieve vertrekdatum bekend.
Op donderdag 10 februari vertrek ik om 13.00 vanaf Schiphol via Moscow naar Ulaanbaatar, waar ik op 11 februari om 6.45 uur (plaatstelijke tijd) aan zal komen.

Nu dus nog een maandje de tijd om hier de laatste dingen te regelen, vrienden/familie te zien, leuke dingen te doen en mijn koffer in te pakken. Mag helaas maar 25 kg meenemen, dus dat zal nog een uitdaging worden... :-)

Vanaf nu zal ik jullie wat regelmatiger op de hoogte houden (proberen in ieder geval, de intentie is er :-)), dus m'n volgende verhaal zal of rond m'n vertrek hier of aankomst daar zijn.
Ik hou jullie op de hoogte!

Aly Loes

  • 11 Januari 2011 - 17:05

    Annelieke:

    Nou, helaas geen koffie op Schiphol dan... moeten we die maar voor later bewaren ;-)
    Maar voor die tijd drinken we nog wel even een borrel!!
    Succes met de voorbereidingen!!
    xxx

  • 12 Januari 2011 - 03:39

    Anne:

    Zet 'm op!

  • 12 Januari 2011 - 14:45

    PH V:

    25 kg, hmm.. ben ik net te zwaar!! ;)
    Succes! XX

  • 12 Januari 2011 - 16:36

    Gladys:

    Nog 1 maandje en dan gaat het echt gebeuren...Succes en veel plezier (met af en toe een snik) met de laatste voorbereidingen!

  • 23 Januari 2011 - 15:28

    Han:

    10 februari.. en the countdown is gestart :P
    heel veel succes alvast en ben heel benieuwd naar de reisverhalen !!

    x

  • 09 Februari 2011 - 10:36

    NYnke:

    goede reis en dan veel succes met alles wat je gaat doen en meemaken! ik zal je volgen,
    dikke tút nYnke (H. te B.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aly Loes

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 52081

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 September 2014

Mongolia: The sequel

10 Februari 2011 - 30 November -0001

Steppeland Mongolië

Landen bezocht: