En dan eindelijk...Mongolie!!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu En dan eindelijk...Mongolie!!! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Aly Loes Vellema - WaarBenJij.nu

En dan eindelijk...Mongolie!!!

Door: Aly Loes Vellema

Blijf op de hoogte en volg Aly Loes

11 Februari 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

Wy ride mei de 'trioka' troch it wite winterwâld
it friest is graad as tritich en it is ferrekte kâld

Hallo iedereen,

Gistermiddag was het dan eindelijk zover; samen met Dorieke, een andere VSO-er, ben ik om 13 uur (NL tijd) vertrokken richting Mongolie. Na een voorspoedige vlucht via Moscow zijn we om kwart voor 7 's ochtends geland op Ulaanbataar Airport. Daar werden we opgehaald door een medewerker van VSO en heeft ons keurig bij het guesthouse afgezet. Nu is het even bijkomen en alles een plaatsje geven en daarna op naar het kantoor van VSO.

De eerste indrukken zijn goed en bijzonder. Vorige week heeft het hier gesneeuwd dus het is een witte wonderwereld. Maar het is ook behoorlijk koud, want de thermometer gaf vanochtend -27 graden aan (en geloof me dat is KOUD!!! BRRRRR). Gelukkig had ik bij vertrek veel thermo-kleren aangetrokken, dus heb het aardig warm kunnen houden. :-) In NL was het behoorlijk zweten, maar nu heb ik daar zeker profijt van. :-)

Moet er nu vandoor...Meer indrukken en foto's volgen snel!

Aly Loes

  • 11 Februari 2011 - 05:10

    Joleen:

    Super! Klopt het dat het 6 uur later is dan in Nederland? Geniet en succes!

  • 11 Februari 2011 - 06:46

    Anne:

    Hej!

    Wat ontzettend gaaf! Fijn om te lezen dat het goed gegaan is...wat kan er nu nog mis gaan!!!?
    Heb pret!!
    kus,
    An

  • 11 Februari 2011 - 07:33

    Daphne:

    Fijn om te horen dat je goed terecht bent gekomen.
    ik ben erg benieuwd naar de foto's. En ik ben blij dat het bij ons niet zoooo koud is ;) Groetjes

  • 11 Februari 2011 - 08:30

    Anouk:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en dank je voor je tel.nr.

    Succes met opstarten!

    Kus

  • 11 Februari 2011 - 08:43

    Eveline:

    He,

    Idd goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en de vlucht voorspoedig is gegaan. Veel plezier met het ontdekken van alles nu! Moet zeggen dat -27 wel heel erg koud klinkt, respect!!!
    x

  • 11 Februari 2011 - 08:54

    Annelieke:

    Great dat je goed bent aangekomen!! Maarrehhh.... -27 ?????? Mij niet gezien, nog een uurtje en dan ga ik naar +27 (past meer bij mij!)
    Dikke kus!

  • 11 Februari 2011 - 09:27

    PH:

    Ha zus!

    Goed om te horen dat de vlucht voorspoedig was en dat je nu in een winterse wereld bent! :) Heel veel plezier gewenst!

    X

  • 11 Februari 2011 - 14:56

    Mem:

    hoi famke, en ik maar dromen dat er geen plaats was voor jullie in de herberg en je was zo koud. Hete thee kon je ook al niet verwarmen.

    Fijn dat het anders is, kan ik weer rustig slapen!!!!!!doei xxxx

  • 12 Februari 2011 - 18:44

    Nynke Sietsche:

    Heerlijk! Lekker koud weer.
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen!
    Veel plezier.

    Tut Nynke Sietsche

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aly Loes

Actief sinds 30 Okt. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 52081

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 September 2014

Mongolia: The sequel

10 Februari 2011 - 30 November -0001

Steppeland Mongolië

Landen bezocht: